Friday 7 December 2012

Mari Membayar Yuran di UPM

Assalamualaikummmmm....Halluuuu....

Mak aihhhh....semalam saya pergi UPM,nak setel kan yuran Master....last semester ni...Alhamdulillah...Semoga segalanya berjalan lancar...tinggal lagi sisa 2 minggu jek...Then viva 23 January 2013....Semoga Allah permudahkan perjalanan saya...

Ha...bercerita tentang UPM...hingga detik-detik terakhir....UPM ni memang suka menguji ketahanan mental dan kesabaran saya...

Selalunya untuk urusan pembayaran yuran,saya hanya perlu ke Bangunan Bendahari...alih-alih...semalam ada pula notis baru mengatakan bahawa saya perlu ke GSO 2 untuk pembayaran yuran...

Saya ni dah la berheels bagai...mengah dan lelah la jawabnya...Terik mentari tak yah nak cakap la...Tapi nak grad punya pasal,saya gagahkan juga diri ni....

Sabar....sabar.....

:: GSO 2 yang terletak di atas bukit :: Berdekatan dengan Fakulti Pertanian :: Sebelum sampai GSO, kamu perlu belok ke kiri....terus je sampai atas bukit...Itulah GSO 2 ::
 
:: Teng teng teng.....Pejabat Bendahari :: Tapi jangan happy dulu.... ::
 
 
:: Sila baca notis itu ::
 
:: Hihihiiiii.... :: Anda dikehendaki ke....alamak...mana ek? Arrow ke kiri ada...arrow ke kanan pun ada..... :: So saya pun pilih kanan.... :: Lalalaaaa....jalan lagi dengan heels ini ::
 
:: Dan ini yang saya jumpa....:: Jangan happy lagiiiii.... :: Kerani itu berkata "Bayar yuran kat depan dik...Pintu besar tu....:: "Bahekkkkk lahhh kakak...." :: Happynya...berjalan lagi dengan heels ku.... ::
 
:: Akhir nya...kini pasti....tuk ku merasaiiiiii.... :: Hihihiiiii... :: Kawan-kawan,akhirnya...inilah tempatnya....setelah menawaf beberapa kali dengan heels ku :: Yayyyyy!!! :: Happpyyyyy!!! ::
 
Akhirnya setel juga urusan ku.....Syukur....
 
Sebelum balik...jum enjoy dulu view dari atas bukit ni....Cantekkkkk ^_^
 
 
 
 
Jumpa lagi!!
 
Salam~~



No comments:

Post a Comment