Thursday 11 April 2013

Tak Hilang La......

Assalamualaikummm......

Saya ada la.....tak hilang mana-mana pun....cuma......

:: Si Kecil ::

Sebab Si Kecil ni la....mengakibatkan saya tak berapa sehat...dan ghaib almost 5 months....

Alahan saya sangat teruk...and until now pun...saya masih tak boleh makan nasi,mee atau apa-apa je makanan yang normal.....rindu sangat nak makan nasi.....hurmmmm.....

Saya tak panggil morning sickness sebab alahan ni tak menyerang waktu pagi je...alahan ni menyerang bila-bila masa....especially malam....memang tak larat langsung.....dapur pun dah 5 bulan tak berasap..

Yang paling kesian....mestilah Joshua...takde kawan makan....takde kawan jenjalan....ye lah....kawan asyik sakit jek....

Thank you Joshua sebab memahami...4 bulan je lagi,then we will back to normal...with new member ^_^

Doakan yang baik-baik untuk kami sekeluarga.

:: Mummy is okay ::
 
 
Jumpa lagi!!
 
Salam~~
 


3 comments:

  1. bestnya... tahniah.. tahniah.. tahniah...

    ReplyDelete
  2. Shasha! It has been a long time!
    You look so gorgeous.. As always!
    Take care!
    And 'Assalamualaikum' to Shasha Jr.

    ReplyDelete
  3. hihihiiii....yup....it is a longggg time....
    what to do...Shasha Jr so demanding....
    hopefully everything going better.
    you too...take care...keep smiling!!

    ReplyDelete