Wednesday 29 January 2014

Siapakah Sophie Anna-Rose??

Assalamualaikummm...

Halluuuuu....

Saya sekarang menjebakkan diri dalam perniagaan online...Saya menjual Nursing Attire/Pakaian Menyusu.
Macam mana tercetusnya idea ini adalah kerana...sangatlah susah untuk mencari Nursing Attire yang cantik and stylo...yang ada di pasaran semuanya cam makcik-makcik...Dan Sufi adalah penyusu tegar....Hehehehe!!

Dan....brand saya adalah....'by Sophie Anna-Rose'

Sophie Anna-Rose?? Huh?!!! Kemain...
Siapa sebenarnya Sophie Anna-Rose ni?
Sebenarnya...Sophie Anna-Rose adalah nama yang saya berangan nak bagi for Sufi but.....but.....heheheee...segan la...nama bukan main omputeh...anak Jawa+Pulau Serai jek....hahahaha!!!

Saya kan seorang pendidik..so saya tahu sangat perasaan para pendidik ni kalau tengok nama student yang pelik-pelik kat attendance...mesti ringan je mulut nak panggil...

"Lorrr...muka Melayu totok...ada hati parents dia letak nama Sophie Anna-Rose..."

Hehehhehehe...oleh sebab itulah nama Si Kecil...SUFI ^_^

Jom intai-intai collection 'by Sophie Anna-Rose'


Jumpa lagi!!

Salam~~

2 comments:

  1. Hihi..dah agak dah..tapi saya suka kedua2 nama itu.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak x jumpe lg Sufi kan...nanti klu jumpe Sufi,believe me...u will love her....

      Delete